diumenge, 16 d’octubre del 2011

Apple

La professora d'informàtica ens ha fet fer una presentació del tema que nosaltres volguessim que estigues relacionat amb la informàtica o altres temes que va dir, i nosaltres vam triar aquest, apple. L'hem fet en parelles, i  jo explicaré les diapositives que he fet. Primer de tot vaig explicar el sistema operatiu d'apple, que és el MAC. Després vaig buscar informació sobre els primers ordinadors apple i vaig anar posant totes les versions que hi han hagut amb les seves fotos corresponents. Quan vaig tenir això fet, vaig pensar que també estaria bé mostrar quins altres productes ens proporcionava apple. Vam tenir molta sort que aquest tema és molt famós actualment ja que apple és una de les tecnologies més avançades que hi ha i a internet hi vam trobar molta informació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada